Sunday, December 27, 2009

huii~~ apo niee

first sekali aku nak story.. aku gembira skit..
pasal xde apa nak citer.. kah kah kah..

wehh.. anyway terlintas aku nak story mmbr baik aku di ofis nak last day dekat ofis.. waaaa sedeyy.. dia dah la baik dengan aku wehhh...kalau dia dah xder aku tensen la duk situ menghadap org tu.. ahh.. biarkanlah..

ayu ingt eh.. jgn luperkan wak.. n zain.. ekekke..

wehh.. pasal duit moto tggl 6 ratus lebih nak bayar abis ke x ha bulan nie..
aishhh jawablah sendiri..


hehe.. kenapa aku asyik nak sgt pegi MEKAH nie..

okeh..
nak citer pasal cintan cintun nie..

cinta aku dah lama dah org buat x endah..hmm koronologinya sangat banyak..
aku sorg jer tahu.. aku sorg jer..sorg jer....

hehe.. huu tersedak seketika..

hehe entahlah.. benda ni pon kalau dia tahu pon mesti dia akan cakap gini.. mesti punyalah...
-gilah dengan dia, amik dia- dulu time aku sayangkan die. time aku sayangkan dier time aku cintekan dier mmg aku mereng sekejaplah.. mereng jap dibuatnyer...

okeh satu post khas utk tatapan umum.. selepas nie



No comments: