Wednesday, December 30, 2009

31/12/2009.. last day....punya conclusion

okeh..kalau nak diikutkan.. aku dah lam2 betul baru tersentak... tempat nie.. pada asal mulenyer.. lepas bangun pagi tuu... aku bukak FB.. warghhhh terkejut den sepam... terus lekas2 g kje... sampai tempat kje.. x g singgah opsi ponn.. terus g tempat ni.. kot-kot dia ada ke.. ehehhe.. denagn makna lain kje sekali sekodeng tu aku buat pepagi lg .. tapi xtaulah tuan punya AFA ni balik kg.. huu sedih.. dapat.. time nie time dia kuar g balik kg.. tp x jumpa dia pun.. huhu.. sedih.... haha sapa tau... selama nie buat dia jadi kwn baik rupanya simpan. ehemmm.. yg ehemmm tu pempaham lah yer.. hehhe..tp xper.. rezeki bg kau semua tu nurhisyam.. tapi kau kena ingt semua nurhisyam.. apa jua yg ada kat dunia ni semua sementara jer.. sementara sajer.... tapi nape lak.. ni tempat dia menyewa jer.. tau myb dia nak kje di cine mana tau.. warghh akumerindui karang.. kawan xder org nak sengih2 karang.. ekekke.... anyway.. kalau nak diikutkan mmg beginilah kerja aku tangkap gmbr benda2.. jarang ade gmbr org... huuu.. minat aku begitu kan..

3 comments:

xie yuen said...

huhuu windu gak..ermm...tapi bila awk snap pic ni syam..xde gtau sy pn..

nurhisyam said...

pagi-pagi time awk nak g balik sungkei.. ehhehe

xie yuen said...

huhuu...sy blik kul 930.. awk ktner time tu...huhuu~ xde nmpak pn..