Thursday, February 2, 2012

Banyak Perkara aku Nak Cerita

Dah lama rasanya aku tak buat karangan. kali aku cerita takdelah sampai membuka aib org. aku dah lama takde laptop so mmg jarang online, dengan ada polisi kongkongan lagi.. ermmm.. cuma sekarang Allah tu maha mengehathui. ada juga aku nampak jalan nak kuar dari apa yg dilalui ni. tu semua Rahsia Allah. ramai kot yg buka aib dia dekat aku. so tak payahlah aku nak story pepanjang dekat sini. ramai yg bukak aib aku. kalau Allah nk tunjuk macam-macam cara dia nak tunjuk.. pengisian cerita, ada bab politik, bab agama, bab sosial, bab ilmu professional, bab teknikal sains, bab teknologi. huh, banyak lagi kalau nak diikutkan. so aku bukak entri satu-satu nak cerita. aku boleh turunkan ilmu aku, ilmu aku tu semua Allah yg bagi dan aku di Amanahkan untuk mengajar ilmu yg baik-baik. akan tetapi jangan salah gunakan ilmu.. buruk padahnya. ingat tu. kalau kedekut ilmu, ingat, apa yg kita amalkan didunia ni akan disoal di akhirat kelak.

No comments: