Friday, April 2, 2010


hari ini mood aku nak mmg sengaja nak berkenalan dengan semua org ... biasalah aku xkan diam kalu x dapat input-input baru atau ilmu-ilmu baru walaupun aku tau ape aku buat org xkan senang.. tapi aku tau ok.. bukan aku tak tau.. tapi tu semua hanya ujian aku keatas makhluk-makhluk Allah.. aku juga makhluk Allah yg biasa jerk.. so mcm biasa jerk aku buat dah.. aku tau xkan ade sorg pn yg faham akan aku..... itu yer.. mmg pasti dan yer... tapi biasalah aku.. aku tau ^_^ aku pn x nak punya lah faham aku pasal aku ni yg nak betul-betul faham aku kne hati mcm aku plak.. bila tahu buat salah diam akan menyendiri dan aku perlu perbaiki diri aku.. adelah caranya yg org kadang x pernah fikir... tapi siapa yg faham aku senang jer.. aku akan diam berfikir dan terus berfikir.. mcm nielah.. senang -senang ckp jika ada budi bicara ketika aku tgh berfikir aku boleh mention tapi dalam pada yg sama aku tahan segala emosi aku.. mmg dia x mcm aku tapi?...... x boleh ke dia buat sesuatu yg aku dah bgtau.. aku hanya perlu mengalah dan perlu mengalah.. arghhh mengalah begitu saja apa nk jadi kat aku?. dayus?... aku mempunyai ketegasan yg benar... Ya Allah bila aku dah meleret sapa yg faham aku.. jawapan yg aku nak expose pon lari yang amat.. sangat sedih... tapi harini 2/04/2010 bersamaam 17 rabiulakhir 1431 aku cuma NAK BERKENALAN DENGAN LEBIH JAUH DENGAN ORG YG DAH AKU NAK MASUK.. so sesape x faham lagi aku ucap apa-apa pon nak marah aku aku terima... nak buat apa-apa sekali pn aku nak terima aku terima sangat.. tapi ingat semua haa.. InsyaAllah ade org akan buat yg sama dan sewaktu denganya dengan korang yg korang akan x ingat korang dah buat kat aku ha.. xnak faham aku.. xnak tanya dekat aku...... itulah marah aku sebenarya.. marah yg akan org x faham dan org xkan tahu.. itu semua KUASA ALLAH..... pada aku punya ^_^ aku satu jer nak bgtau setiap yg aku buat dah cover2 yg amat.. kadang nmpk mcm aku ok tapi hati menggelegak.. atas dasar aku x suka menyakiti hati org DENGAN SENGAJA...

No comments: